Som tak prázdny.

Novootvorená predajňa Kukkonia Shop v Bratislave si získava priazeň nielen spotrebiteľov, ale aj odborníkov. Našej prevádzke sa podarilo zabodovať v prestížnom ocenení Visa Slovak Top Shop a stala sa predajňou za mesiac január.
Toto ohodnotenie je o to úžasnejšie, že prevádzka sa otvárala len na začiatku decembra minulého roka. Značka Kukkonia zo Žitného ostrova totiž spojila sily s maloobchodnou sieťou Starý Otec a v bratislavskom obchodnom centre Aupark otvorila prvý obchod pod názvom Kukkonia Shop. Predajňa prináša zákazníkom výrobky špičkovej kvality od regionálnych producentov zo Slovenska i zahraničia.
Ocenenie Visa Slovak Top Shop je obdobou Michelinských hviezd, ktoré sa udeľujú reštauráciám. Víťazi sa vyberajú každý mesiac na základe bodového hodnotenia predajní alebo prevádzok služieb od nezávislej komisie inšpektorov. Inšpektori každý mesiac inkognito navštívia a hodnotia nominované prevádzky v ôsmich kategóriách. Všímajú si napríklad koncept a dizajn prevádzky, navigáciu a orientáciu v predajni, vystavenie tovaru či ochotu a odbornosť personálu. Z 12 víťazov jednotlivých mesiacov potom určí finálová porota záverečné poradie najlepších predajní roka.
Kukkonia Shop prináša kvalitu zo Žitného ostrova
Predajňa Kukkonia Shop v bratislavskom Auparku ponúka ľuďom čerstvé mäso a mäsové výrobky z vlastných fariem na Žitnom ostrove, pričom sa portfólio špecializuje na mäso z mangalice. Tiež mliečne produkty, kváskový chlieb a pečivo z vlastnej pekárne, cestoviny, remeselné nápoje, ovocie, zeleninu a množstvo ďalších delikates. Predajňa však nie je len o nákupe, zákazníci si v nej môžu vychutnať raňajky alebo kávu počas svojho denného zhonu.
Dve nové predajne už v máji
„Kukkonia Shop sa bude tento rok ďalej rozširovať, keďže trh v Bratislave nás odmenil pekným nárastom vracajúcich sa zákazníkov do prevádzky v Auparku,“ avizujú zástupcovia retailového projektového tímu zodpovedného za nové predajne, ktorí sa zúčastnili slávnostného preberania ocenenia. V priebehu mája sa tak otvoria dve predajne, jedna v bratislavských Slnečniciach a druhá v obchodnom centre Bory Mall.
V nových predajniach by chcela Kukkonia Shop ponúknuť zákazníkom ešte viac priestoru pre ponuku jedla so sebou a zároveň by chcela zvýrazniť vlastnú remeselnú pekáreň. „V prevádzke v Auparku je pekáreň veľmi žiadaná. Vidíme, že si ju ľudia obľúbili a vyslovene chodia za konkrétnymi produktmi,“ približuje Adam Pavella, riaditeľ pre marketing a stratégiu značky Kukkonia. Najpopulárnejšími sú v predajni podľa očakávaní mäsové výrobky a mliečne výrobky, záujem o pekárenské produkty sa však na ne úspešne doťahuje, čo je veľmi príjemným prekvapením.