FAQ

Objednávanie
JE REGISTRÁCIA PRE NÁKUP V E-SHOPE KUKKONIA POVINNÁ?

Registrácia pre fyzické osoby nie je povinná, zákazník môže nakupovať ako návštevník web stránky.

Registrácia pre právnické osoby a živnostníkov (veľkoodberateľov) za účelom predaja tovaru konečnému spotrebiteľovi (maloobchod) alebo iným prevádzkovateľom živnosti (veľkoobchod) je nevyhnutná

PREČO BY SOM MAL BYŤ REGISTROVANÝM ZÁKAZNÍKOM?

Registráciu odporúčame, keďže systém si zapamätá Vaše údaje a pri opakovanom nákupe môžete nakupovať rýchlejšie a pohodlnejšie. Navyše, registrovaní zákazníci budú pravidelne informovaní o výhodných ponukách, plánovaných súťažiach, nových a limitovaných produktoch a zároveň, ako verní zákazníci, môžu získať individuálne zľavy.

ČO ROBIŤ V PRÍPADE ZABUDNUTÉHO HESLA?

Do objednávacieho systému sa prihlasuje pomocou e-mailovej adresy. V prípade, že ste zabudli svoje heslo, pod poľom, do ktorého zadávate Vašu e-mailovú adresu, nájdete odkaz „Požiadať o nové heslo“. Po kliknutí na tento odkaz a vložením e-mailovej adresy Vám bude zaslané nové heslo. V prípade akýchkoľvek otázok nás, prosím, neváhajte kontaktovať na e-mailovej adrese info [at] kukkoniashop.sk

DOKEDY TREBA ZASLAŤ OBJEDNÁVKU?

Objednávky môžete posielať 24 hodín 7 dní v týždni. Pravidelný rozvoz prebieha  každý pracovný deň medzi 07.00 – 18.00 hod. Po zaslaní objednávky budete informovaný o presnom dátume doručenia tovaru.

Ak ste našim registrovaným veľkoodberateľom, objednávky je potrebné zaslať vždy deň pred vopred dohodnutým rozvozovým dňom do 13:00 hod. Ak objednávku zadáte po tomto čase, Vašu objednávku doručíme len na nasledujúci pre Vás určený rozvozový deň, resp. týždeň.

AKÁ JE MINIMÁLNA HODNOTA OBJEDNÁVKY?

Minimálna hodnota objednávky pre fyzické osoby je 20,- EUR.

Ak ste našim registrovaným veľkoodberateľom, minimálna hodnota objednávky je 40,- EUR.

PREČO SÚ NIEKTORÉ FOTKY V E-SHOPE ČIERNOBIELE?

Momentálne nedostupné produkty a produkty, ktoré pre Vás pripravujeme v najbližšej dobe, produkty, ktoré z dôvodu sezónnosti nemožno dodať alebo limitované produkty, ktoré sú v danom momente vypredané, sú deaktivované a zobrazené v odtieňoch šedej.

MÔŽEM OBJEDNÁVKU ZRUŠIŤ?

Vzhľadom na to, že ide o tovar podliehajúci rýchlej skaze, Vaša objednávka sa vždy spracúva až deň pred doručením, aby ste od nás dostali čo najčerstvejšie produkty. Objednávku je možné zrušiť najneskôr deň pred doručením do 12.00 hod.

Rozvoz
V KTORÝCH OBLASTIACH POSKYTUJETE SLUŽBU "DONÁŠKA NA ADRESU"?

Službu "Donáška na adresu" poskytujeme podľa charakteru tovaru na celom území Slovenskej Republiky.

  • Celý sortiment e-shopu - v nasledovných okresných mestách a v ich okolí: Bratislava, Senec, Trnava, Dunajská Streda, Komárno, Galanta, Nové Zámky, Nitra, Šala
  • Vybraný sortiment – len suchý, nechladený tovar: donášku na adresu zabezpečujeme na celom území SR prostredníctvom kuriérskej služby GLS.

Pred vložením prvého tovaru do košíka sa Vám zobrazuje overovacie okienko PSČ. Po zadaní správneho PSČ adresy doručenia sa zobrazuje tovar, ktorý je dostupný so službou „ Donáška na adresu“ vo Vašom regióne.

Prosím, v prípade, že máte záujem o naše služby mimo oblasti hore uvedených miest - kontaktujte nás na e-mailovej adrese info [at] kukkoniashop.sk.

Ak ste našim registrovaným veľkoodberateľom, službu "Donáška na adresu" poskytujeme podľa individuálnej dohody.

V KTORÝCH DŇOCH SÚ REALIZOVANÉ ROZVOZY A V AKÝCH ČASOCH?

Pravidelný rozvoz je realizovaný každý pracovný deň od 07.00 do 18.00 hod. Po zaslaní objednávky budete informovaný o presnom dátume doručenia tovaru.

Ak ste našim registrovaným veľkoodberateľom, doručenie tovaru sa realizuje každý týždeň pravidelne vo vopred dohodnutý rozvozový deň.

AKO SA MÔŽEM INFORMOVAŤ O PRESNOM ČASE DORUČENIA?

Deň pred rozvozom Vás budeme informovať o predpokladanom čase doručenia prostredníctvom sms správy. V prípade, že Vám uvedený časový interval nevyhovuje, prosím, v záujme úspešného doručenia, kontaktujte našich pracovníkov telefonicky na telefónnom čísle doručenej sms správy.

Ak ste našim registrovaným veľkoodberateľom, budete informovaný o dátume doručenia prostredníctvom potvrdzujúceho emailu, ktorý dostanete po vytvorení objednávky. V prípade, že Vám uvedený deň nevyhovuje, prosím, v záujme úspešného doručenia kontaktujte našich pracovníkov telefonicky na telefónnom čísle +421 915 978 131.

AKÁ JE CENA DOVOZU?

Doručenie pri objednávke nad 100 EUR je bezplatné.

V ostatných prípadoch je cena 4,- EUR.

Ak ste našim registrovaným veľkoodberateľom, doručenie na Vašu adresu je bezplatné.

Partneri
KTO JE VEĽKOODBERATEĽ?

Veľkoodberateľ je právnická osoba, živnostník alebo iná organizácia, ktorá nakupuje tovar prostredníctvom internetového obchodu na webovom sídle www.kukkoniashop.sk za účelom jeho predaja konečnému spotrebiteľovi (maloobchod) alebo iným prevádzkovateľom živnosti (veľkoobchod).

AKO SA MÔŽEM STAŤ VEĽKOODBERATEĽOM?

Najprv je potrebné vytvoriť nový užívateľský účet na stránke www.kukkoniashop.sk. Po registrácii je nevyhnutné kontaktovať nášho kolegu na telefónnom čísle +421 907 266 254, ktorý Vám kompletizuje Váš účet, nastaví Vám veľkoodberateľský cenník, adresu(y) dodania a Váš rozvozový deň.

KTO SÚ VAŠI HLAVNÍ DODÁVATELIA?

Naši hlavní dodávatelia sú ISTERMEAT a.s., EUROMILK, a.s., AGROSUN, spol. s r.o. a postupne sa k nám pridávajú miestni malovýrobcovia, ktorí spĺňajú kvalitatívne kritéria na to, aby mohli byť ich produkty zastrešené značkou Kukkonia.

Platba
AKÉ SÚ SPÔSOBY PLATBY?

Platiť môžete:

  • v hotovosti pri prevzatí tovaru,
  • platobnou kartou pri prevzatí tovaru, alebo
  • ak ste našim registrovaným veľkoodberateľom, podľa predchádzajúcej dohody bankovým prevodom po prevzatí tovaru.
MÔŽE SA CENA UVEDENÁ V ELEKTRONICKEJ FAKTÚRE A CENA PRI DORUČOVANÍ LÍŠIŤ?

Naše ceny sú nastavené tak, aby zákazník poznal cenu tovaru vopred. Pri objednávke tovaru pozostávajúceho aj z vážených produktov, sa môže hmotnosť doručeného a objednaného tovaru líšiť v rozmedzí +/- 50%.

Reklamácia a vrátenie tovaru
AKO MÔŽEM DORUČENÝ TOVAR REKLAMOVAŤ?

Každú reklamáciu prosíme uplatniť prostredníctvom reklamačného formuláru. Naši pracovníci Vás budú kontaktovať v priebehu 24 hodín od doručenia formulára.

DOKEDY MÔŽEM DORUČENÝ TOVAR REKLAMOVAŤ?

V prípade tovaru rýchlo podliehajúceho skaze musí byť reklamácia uplatnená najneskôr v deň nasledujúci po prevzatí tovaru, inak právo zákazníka na reklamáciu zaniká.

AKÉ SÚ SPÔSOBY VYBAVENIA REKLAMÁCIE?

Reklamácia bude vybavená jedným z nasledujúcich spôsobov:

  • odstránenie chyby, alebo
  • výmena tovaru za tovar iný, funkčný s rovnakými alebo s lepšími parametrami, alebo
  • vrátenie kúpnej ceny.
AKO A DOKEDY MÔŽEM OD ZMLUVY ODSTÚPIŤ?

Zákazník je oprávnený odstúpiť od zmluvy a vrátiť nadobudnutý tovar bez uvedenia dôvodu najneskôr do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Tovar treba vrátiť na nasledovnú adresu: Kukkonia s.r.o., Povodská 169/14, 929 01 Dunajská Streda. Na obálke, prosím, uviesť "kukkoniashop".

Chceme upozorniť našich zákazníkov, že tovar, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality a skaze, alebo tovar uzavretý v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, právu na odstúpenie nepodlieha. V prípade nespokojnosti s dodaným tovarom nás, prosím, informujte prostredníctvom reklamačného formuláru.

KEDY BUDÚ VRÁTENÉ PENIAZE ZA REKLAMOVANÝ TOVAR?

Peniaze budú vrátené bez zbytočného odkladu na bankový účet zákazníka, prostredníctvom ktorého bola realizovaná platba za tovar alebo ktorý bude ním určený, a to najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy alebo odo dňa vybavenia reklamácie formou vrátenia kúpnej ceny.

Kontakty
KDE NÁJDEM VAŠE KONTAKTY?

Kontakty pre uvedené prípady: 

  • Preverenie/zmena predpokladaného času doručenia pre bežných zákazníkov: +421 905 478 917, pre veľkoodberateľov: +421 915 978 131
  • Zrušenie objednávky: objednavky [at] kukkonia.sk. Prosím, v predmete e-mailu uveďte „Zrušenie objednávky“.
  • Reklamácia
  • Odstúpenie od zmluvy
  • Iné