FAQ

Objednávanie
JE REGISTRÁCIA PRE NÁKUP V E-SHOPE KUKKONIA POVINNÁ?

Registrácia nie je povinná, zákazník môže nakupovať ako návštevník web stránky.

PREČO BY SOM MAL BYŤ REGISTROVANÝM ZÁKAZNÍKOM?

Registráciu odporúčame, keďže systém si zapamätá Vaše údaje a pri opakovanom nákupe môžete nakupovať rýchlejšie a pohodlnejšie. Navyše, registrovaní zákazníci budú informovaní o pravidelných výhodných ponukách, plánovaných súťažiach, nových a limitovaných produktoch a zároveň, ako verní zákazníci, môžu získať individuálne zľavy.

ČO ROBIŤ V PRÍPADE ZABUDNUTÉHO HESLA?

Do objednávacieho systému sa prihlasuje pomocou e-mailovej adresy. V prípade, že ste zabudli svoje heslo, pod poľom, do ktorého zadávate Vašu e-mailovú adresu, nájdete odkaz „Požiadať o nové heslo“. Po kliknutí na tento odkaz a vložením e-mailovej adresy Vám bude zaslané nové heslo. V prípade akýchkoľvek otázok nás, prosím, neváhajte kontaktovať na e-mailovej adrese info [at] kukkoniashop.sk

DOKEDY TREBA ZASLAŤ OBJEDNÁVKU?

Objednávky môžete posielať 24 hodín 7 dní v týždni. Pravidelný rozvoz prebieha v utorok a v piatok medzi 08.00 – 20.00 hod. Najneskôr možno objednávku zaslať 24 hodín pred plánovaným doručením tovaru.

PREČO SÚ NIEKTORÉ FOTKY V E-SHOPE ČIERNOBIELE?

Momentálne nedostupné produkty, produkty, ktoré pre Vás pripravujeme v najbližšej dobe, produkty, ktoré z dôvodu sezónnosti nemožno dodať alebo limitované produkty, ktoré sú v danom momente vypredané, sú dekativované a zobrazované odtieňoch šedej.

AKO A KEDY JE VRÁTENÁ ZÁLOHA ZA BALNÉ?

Záloha za balné sa vracia v hotovosti okamžite pri vrátení baliaceho prostriedku šoférovi. Uvedené neplatí pri objednávke mimo regiónu uskutočnenej prostredníctvom externej kuriérskej služby.

MÔŽEM OBJEDNÁVKU ZRUŠIŤ?

Vzhľadom na to, že ide o tovar podliehajúci rýchlej skaze, Vaša objednávka sa vždy spracúva až deň pred doručením, aby ste od nás dostali čo najčerstvejšie produkty. Objednávku je možné zrušiť najneskôr deň pred doručením, t.j. v pondelok a vo štvrtok do 12.00 hod.

Rozvoz
V KTORÝCH MESTÁCH POSKYTUJETE SLUŽBU "DONÁŠKA DOMOV"?

Službu "Donáška domov" poskytujeme prioritne v nasledovných oblastiach:

  • Dunajská Streda a okolie:
    Malé Dvorníky, Veľké Dvorníky, Povoda, Blažov, Kútniky, Kolónia, Vydrany, Mliečany, Veľké Blahovo a Malé Blahovo, Potôň, Michal na Ostrove
  • Šamorín a okolie:
    Hamuliakovo, Kalinkovo, Hviezdoslavov, Mierovo, Kvetoslavov, Lehnice, Masníkovo, Miloslavov, Štvrtok na Ostrove, Malé a Veľké Košariská, Dunajská Lužná a Rovinka
  • Bratislava a okolie:
    Jednotlivé mestské časti Bratislavy, Ivanka pri Dunaji, Zálesie, Malinovo, Tomášov
  • Okresné mestá a ich okolie:

    Trnava, Komárno – čas a deň doručenia v nadväznosti na individuálnu dohodu

Prosím, v prípade, že máte záujem o naše služby a bývate neďaleko - cca. 5-10 km od uvedených miest - kontaktujte nás na e-mailovej adrese info [at] kukkoniashop.sk.

DORUČUJETE AJ DO INÝCH MIEST?

Podmienky rozvozu mimo regiónu podliehajú individuálnej dohode. Závisia od miesta doručenia, objednaného množstva a charakteru tovaru. Prosím, v prípade záujmu o doručenie mimo uvedených regiónov nás kontaktujte na e-mailovej adrese info [at] kukkoniashop.sk.

V KTORÝCH DŇOCH SÚ REALIZOVANÉ ROZVOZY A V AKÝCH ČASOCH?

Pravidelný rozvoz je realizovaný v utorok a v piatok od 08.00 do 20.00 hod. V prípade vyťaženosti je možné, že je rozvoz realizovaný aj v iných dňoch. V takomto prípade Vás vždy budeme kontaktovať telefonicky. V prípade objednávky väčšieho množstva tovaru je možné dohodnúť individuálny termín doručenia. 

AKO SA MÔŽEM INFORMOVAŤ O PRESNOM ČASE DORUČENIA?

Deň pred rozvozom, t.j. v pondelok a vo štvrtok Vás budeme informovať o predpokladanom čase doručenia prostredníctvom sms správy. V prípade, že Vám uvádzaný časový interval nevyhovuje, prosím, v záujme úspešného doručenia kontaktujte našich pracovníkov telefonicky na telefónnom čísle doručenej sms správy.

AKÁ JE CENA DOVOZU?

Dovoz pri objednávke nad 40 EUR je bezplatný.

V ostatných prípadoch je cena nasledovná:

  • v oblasti Dunajská Streda a bezprostredné okolie - - 4 EUR,
  • v oblasti Šamorín a okolie - 4 EUR,
  • v oblasti Bratislava a okolie - 4 EUR.
Partneri
KTO SÚ VAŠI HLAVNÍ DODÁVATELIA?

Naši hlavní dodávatelia sú ISTERMEAT a.s., EUROMILK, a.s., AGROSUN, spol. s r.o. a postupne sa k nám pridávajú miestni malovýrobcovia, ktorí spĺňajú kvalitatívne kritéria na to, aby mohli byť ich produkty zastrešené značkou Kukkonia. O nových výrobkoch malovýrobcov sú všetci registrovaní zákazníci informovaní e-mailom.

Platba
AKÉ SÚ SPÔSOBY PLATBY?

Platiť môžete:

  • v hotovosti pri prevzatí tovaru a
  • platobnou kartou pri prevzatí tovaru.
MÔŽE SA CENA UVEDENÁ V ELEKTRONICKEJ FAKTÚRE A CENA PRI DORUČOVANÍ LÍŠIŤ?

Nie, naše ceny sú nastavené tak, aby zákazník poznal cenu tovaru vopred. Pri objednávke tovaru pozostávajúceho aj z vážených produktov, sa môže hmotnosť doručeného a objednaného tovaru líšiť v rozmedzí +/- 20%.

Reklamácia a vrátenie tovaru
AKO MÔŽEM DORUČENÝ TOVAR REKLAMOVAŤ?

Každú reklamáciu prosíme uplatniť prostredníctvom reklamačného formuláru. Naši pracovníci Vás budú kontaktovať v priebehu 24 hodín od doručenia formuláru.

DOKEDY MÔŽEM DORUČENÝ TOVAR REKLAMOVAŤ?

V prípade tovaru rýchlo podliehajúceho skaze musí byť reklamácia uplatnená najneskôr v deň nasledujúci po prevzatí tovaru, inak právo zákazníka na reklamáciu zaniká.

AKÉ SÚ SPÔSOBY VYBAVENIA REKLAMÁCIE?

Reklamácia bude vybavená jedným z nasledujúcich spôsobov:

  • odstránenie chyby, alebo
  • výmena tovaru za tovar iný, funkčný rovnakých alebo lepších parametrov, alebo
  • vrátenie kúpnej ceny.
AKO A DOKEDY MÔŽEM OD ZMLUVY ODSTÚPIŤ?

Zákazník je oprávnený odstúpiť od zmluvy a vrátiť nadobudnutý tovar bez uvedenia dôvodu najneskôr do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Tovar treba vrátiť na nasledovnú adresu: ISTER Trade s.r.o., Povodská 169/14, 929 01 Dunajská Streda. Na obálke, prosím, uviesť "kukkoniashop".

Chceme upozorniť našich zákazníkov, že tovar, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality a skaze, alebo tovar uzavretý v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo hygienických dôvodov, právu na odstúpenie nepodlieha. V prípade nespokojnosti s dodaným tovarom nás, prosím, informujte prostredníctvom reklamačného formuláru.

KEDY BUDÚ VRÁTENÉ PENIAZE ZA REKLAMOVANÝ TOVAR?

Peniaze budú vrátené bez zbytočného odkladu na bankový účet zákazníka, prostredníctvom ktorého bola realizovaná platba za tovar alebo ktorý bude ním určený, a to najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy alebo odo dňa vybavenia reklamácie formou vrátenia kúpnej ceny.

Kontakty
KDE NÁJDEM VAŠE KONTAKTY?

Kontakty pre uvedené prípady: 

  • Preverenie/zmena predpokladaného času doručenia: 0905 478 917
  • Zrušenie objednávky: info [at] kukkoniashop.sk. Prosím, v predmete e-mailu uveďte „Zrušenie objednávky“.
  • Reklamácia
  • Odstúpenie od zmluvy
  • Iné